Bence dolar yüksekken toplamanızı önermem. Bazı youtube kanalları var. Onlar normal fiyatından daha ucuza kasalar çıkarıyor. İtopya sitesine bakarsan direk anlarsın zaten.
Hocam doların düşeceği yok ki. Araştırma aşamasındayım, hazır sistemlere de bakıyorum da kararsız kaldım.