Yine saçma sapan hastag'ler - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yine saçma sapan hastag'ler
6
●
348
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yine saçma sapan hastag'ler
15-04-2020, 02:24:11
#1
HellorDTR
Ya tamam sevme ama saygı duy be yeter artık bence bunun bi önüne geçilmeli her ay bu hastag'i açıyorlar.
15-04-2020, 02:25:17
#2
CreepTurk
"Size sesleniyorum... unutmayın ki;
en büyük savaş
, cehalete ve gericiliğe
karşı yapılan savaştır
. "
15-04-2020, 02:29:44
#3
CreepTurk
Kadir kıtıroğlu ve sosyal medya neferleri saldırıda :d
15-04-2020, 02:32:28
#4
esparko
bomboş insanların bomboş lakırtıları.
15-04-2020, 02:40:04
#5
DenqeSiz
HellorDTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sana katılmıyorum dostum!
ben sadece paylaştım kararı değerli üyelerin
konuyla alakalı olduğu için
ben demiyorum Aziz Nesin diyor
15-04-2020, 02:40:55
#6
drift34
Şimdi durduk yere sövdürecek kendine bazıları neyse sabır... Bu kadarda saygısızlık olmaz
15-04-2020, 02:43:58
#7
Ajiba
Ben bir şey demiyorum Neyzen Baba zaten diyeceğini demiş...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler