• 15-04-2020, 02:24:11
    #1
    Ya tamam sevme ama saygı duy be yeter artık bence bunun bi önüne geçilmeli her ay bu hastag'i açıyorlar.
  • 15-04-2020, 02:25:17
    #2
    "Size sesleniyorum... unutmayın ki; en büyük savaş, cehalete ve gericiliğe karşı yapılan savaştır. "
  • 15-04-2020, 02:29:44
    #3
    Kadir kıtıroğlu ve sosyal medya neferleri saldırıda :d
  • 15-04-2020, 02:32:28
    #4
    bomboş insanların bomboş lakırtıları.
  • 15-04-2020, 02:40:04
    #5
    HellorDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana katılmıyorum dostum!
    ben sadece paylaştım kararı değerli üyelerin

    konuyla alakalı olduğu için

    ben demiyorum Aziz Nesin diyor
  • 15-04-2020, 02:40:55
    #6
    Şimdi durduk yere sövdürecek kendine bazıları neyse sabır... Bu kadarda saygısızlık olmaz
  • 15-04-2020, 02:43:58
    #7
    Ben bir şey demiyorum Neyzen Baba zaten diyeceğini demiş...