• 14-04-2020, 23:02:13
    #1
    Covid-19 üzerine her geçen gün birçok komplo teoriler ortaya atılıyor. Az önce bir yenisini daha izledim. Video sahibi Abdullah Çiftçi, bu komplo teorisi üzerinde çok iddialı konuşmuş. Söylediklerinden mantıklı gelen taraflarda var ama ne bileyim biraz da uçuk bir teori gibi geldi. Abdullah Çiftçi kimdir, necidir bilmiyorum. Videosunu izledikten sonra biyografisini inceledim. Yine de tereddütte kaldım. Neyse videoyu sizlerle paylaşmak istedim. Bu yeni proje hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum.

    Şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Eğer "vegan projesi" diye bir şey gerçekten patlak verirse... Biz Türkler bu projeye çok rahat geçiş yaparız. Toplumumuzun büyük bir kesiminin mutfağına bayramdan bayrama doğru düzgün et girdiği için pek sıkıntı yaşayacağımızı zannetmiyorum (Veganın kırmızı etten ibaret olmadığını, anlamının ne olduğunu biliyorum. Sadece küçücük göndermeli espiri yaptım.)


    https://www.youtube.com/watch?v=DnIJFY0mLnk
  • 14-04-2020, 23:10:55
    #2
    Bende bi ara denedim veganlık, inanın olmuyor, 2 ay zor gitti, ayrıca veganlık işide biraz masraflı iş..
  • 14-04-2020, 23:13:10
    #3
    ABD bugün wuhan da bir lab da yapılan deney sonucu ortaya çıktığını ispatlayan deliller bulduklarını söyledi, öyle veya böyle bu virüsün doğal yollar ile ortaya çıktığına inanmıyorum.
  • 15-04-2020, 00:07:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Daha dinleri çözememiş birisi komplo teorilerine hiç girmesin bence.
  • 15-04-2020, 00:13:48
    #5
    Esprin -40 santigrat
  • 15-04-2020, 00:58:39
    #6
    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Covid-19 üzerine her geçen gün birçok komplo teoriler ortaya atılıyor. Az önce bir yenisini daha izledim. Video sahibi Abdullah Çiftçi, bu komplo teorisi üzerinde çok iddialı konuşmuş. Söylediklerinden mantıklı gelen taraflarda var ama ne bileyim biraz da uçuk bir teori gibi geldi. Abdullah Çiftçi kimdir, necidir bilmiyorum. Videosunu izledikten sonra biyografisini inceledim. Yine de tereddütte kaldım. Neyse videoyu sizlerle paylaşmak istedim. Bu yeni proje hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum.

    Şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Eğer "vegan projesi" diye bir şey gerçekten patlak verirse... Biz Türkler bu projeye çok rahat geçiş yaparız. Toplumumuzun büyük bir kesiminin mutfağına bayramdan bayrama doğru düzgün et girdiği için pek sıkıntı yaşayacağımızı zannetmiyorum (Veganın kırmızı etten ibaret olmadığını, anlamının ne olduğunu biliyorum. Sadece küçücük göndermeli espiri yaptım.)


    https://www.youtube.com/watch?v=DnIJFY0mLnk
    Bahsettiğiniz şahıs 2016 yılında yaptığı konuşmada dünyaya virüs ile bir saldırı olacagını digital döneme geçmek için insanları evlere kapatacaklarını hatta büyük şirketlerin ceo'larının inine çekileceğini söyleyen bi şahıs yalnız ve dedikleri aynen çıktı.