Covid-19 üzerine her geçen gün birçok komplo teoriler ortaya atılıyor. Az önce bir yenisini daha izledim. Video sahibi Abdullah Çiftçi, bu komplo teorisi üzerinde çok iddialı konuşmuş. Söylediklerinden mantıklı gelen taraflarda var ama ne bileyim biraz da uçuk bir teori gibi geldi. Abdullah Çiftçi kimdir, necidir bilmiyorum. Videosunu izledikten sonra biyografisini inceledim. Yine de tereddütte kaldım. Neyse videoyu sizlerle paylaşmak istedim. Bu yeni proje hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum.
Şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Eğer "
vegan projesi" diye bir şey gerçekten patlak verirse... Biz Türkler bu projeye çok rahat geçiş yaparız. Toplumumuzun büyük bir kesiminin mutfağına bayramdan bayrama doğru düzgün et girdiği için pek sıkıntı yaşayacağımızı zannetmiyorum

(Veganın kırmızı etten ibaret olmadığını, anlamının ne olduğunu biliyorum. Sadece küçücük göndermeli espiri yaptım.)
https://www.youtube.com/watch?v=DnIJFY0mLnk