• 12-04-2020, 18:02:26
    #1
    İphone vardı telefonu değiştim ama saklama alanı için benden her ay para çekmekte.Bunun iptalini nasıl sağlarım.Hesabıma giriş yaptım ama göremedim.
  • 12-04-2020, 18:04:26
    #2
    iCloud hesabınıza girip abonelikler bölümünden silebilirsiniz.
  • 12-04-2020, 18:55:51
    #3
    cagriturel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iCloud hesabınıza girip abonelikler bölümünden silebilirsiniz.
    dowcaes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayarlar->apple kimliği->abonelikler kısmından iptal edebilirsiniz
    Abonelikler kısmında bi abonelik gözükmemekte.
    Dowcaes hocam telefonum android şuan.