• 12-04-2020, 12:04:43
    #1
    Dişlerim gitgide sararıyor 4 kez diş taşı temizlettim maalesef 10 sene içerisinde. Fakat her seferinde alttaki sarı katma daha belirgin oluyor. Araştırırken bir diş beyazlatma yöntemi gördüm ama daha önce hiç karşılaşmadım. Adam macunu sürüp dişleri beyazlatıyor. Ne yaprak porselen ne de jel kullanıyor. Reçine gibi bir şey sürüyor ve dişler bembeyaz. Bayağı baktım da yöntemin adını göremedim. Acaba içinizde bilen varmı?


    https://www.youtube.com/watch?v=8UE0-nEUOvM
  • 12-04-2020, 12:06:42
    #2
    Konuyu takipteyim.
  • 12-04-2020, 12:07:26
    #3
    Bende takipteyim, muhteşem.
  • 12-04-2020, 12:08:20
    #4
    Çok iyi beyazlatan sağlıklı bir yöntem bilen varsa beni de etiketlesin lütfen.
    Her gün fırçalasam da sigara yüzünden dip kısımlar yine de sarı kalıyor.
  • 12-04-2020, 12:10:00
    #5
    sağlıklı oldugunu düsünmüyorum. bu da kaplama gibi bişeydir muhtemelen, çok yapay duruyor
  • 12-04-2020, 12:10:31
    #6
    takip
  • 12-04-2020, 12:10:56
    #7
    kaplama gibi bir şey yapıyor ama güzel gözüküyo
  • 12-04-2020, 12:11:17
    #8
    Takipteyim
  • 12-04-2020, 12:13:24
    #9
    videoda bir nevi yapıştırma mevcut koruyucu tabaka gibi düşünün belirli süre sonra o da sararır