Merhabalar,
Malum korona yüzünden kuaförler kapandı. Bende uzayan saç ve sakalım için makine önerisi almak istiyorum. Saçımı 3 numaraya vuracağım. Acaba kullanıpta memmun olduğunuz ürünleri önerebilir misiniz ?
Bütçe: 0-200
Şu alttaki ürünü almayı düşünüyordum acaba 3 numaraya kadar vurabilir miyim saçımı bununla
https://www.teknosa.com/braun-mgk322...ti-p-120240992
Saç ve Sakal için Makine önerisi
17
●611
- 10-04-2020, 12:10:53Ben 2 hafta önce aldım memnun kaldım aldığımda 72 liraydı talepte fiyat yükselmiş https://m.trendyol.com/dearling/berb...chantId=115395
- 10-04-2020, 12:11:24https://www.hepsiburada.com/powertec...-HBV000002J8Y8 Hem ucuz hem memnunum hocam öneririm.
- 10-04-2020, 12:11:45Powertec TR3200 aldık geçen gün, babamı 3 numarada traş ettim gayet yeterli cihaz tavsiye ederim. Fiyatlar hep artıyor, benim aldığım fiyat 150 TL idi Paycell kampanyasıyla vs. 105 liraya geldi ancak şuan 190-200 civarında. Berberlerin de bu cihazı kullandığı söyleniyor.
- 10-04-2020, 12:16:26hocam sana şu traş makinesini öneririm, 3 gün önce geldi. saç ve sakalları bu makine aldım tek kelime ile süper.
https://urun.n11.com/tiras-makinesi/...E&gclsrc=aw.ds
çok güçlü bir makine. - 10-04-2020, 12:20:17Şarjı olmadığında prize takıp kullanılabiliyor mu ona dikkat edin. Philips marka kullanıyorum 6 yıl oldu daha tık yok tek sorunu batarya ölüyor zamanla.
