• 10-04-2020, 12:07:19
    #1
    Merhabalar,

    Malum korona yüzünden kuaförler kapandı. Bende uzayan saç ve sakalım için makine önerisi almak istiyorum. Saçımı 3 numaraya vuracağım. Acaba kullanıpta memmun olduğunuz ürünleri önerebilir misiniz ?

    Bütçe: 0-200

    Şu alttaki ürünü almayı düşünüyordum acaba 3 numaraya kadar vurabilir miyim saçımı bununla

    https://www.teknosa.com/braun-mgk322...ti-p-120240992
  • 10-04-2020, 12:10:53
    #2
    Ben 2 hafta önce aldım memnun kaldım aldığımda 72 liraydı talepte fiyat yükselmiş https://m.trendyol.com/dearling/berb...chantId=115395
  • 10-04-2020, 12:11:24
    #3
    https://www.hepsiburada.com/powertec...-HBV000002J8Y8 Hem ucuz hem memnunum hocam öneririm.
  • 10-04-2020, 12:11:45
    #4
    Powertec TR3200 aldık geçen gün, babamı 3 numarada traş ettim gayet yeterli cihaz tavsiye ederim. Fiyatlar hep artıyor, benim aldığım fiyat 150 TL idi Paycell kampanyasıyla vs. 105 liraya geldi ancak şuan 190-200 civarında. Berberlerin de bu cihazı kullandığı söyleniyor.
  • 10-04-2020, 12:13:18
    #5
    Bim e gelecekti 140 tl ye bir bakın isterseniz hocam
  • 10-04-2020, 12:16:26
    #6
    hocam sana şu traş makinesini öneririm, 3 gün önce geldi. saç ve sakalları bu makine aldım tek kelime ile süper.
    https://urun.n11.com/tiras-makinesi/...E&gclsrc=aw.ds

    çok güçlü bir makine.
  • 10-04-2020, 12:16:31
    #7
    ben Braun MGK3020 versiyonunu aldım. 179 TL di aldığımda şuan 289 TL olmuş. Memnunum.
    Numara -> mm
    0.9-> 2.7 mm
    1 -> 3.0 mm
    2 -> 6.0 mm
    3 -> 9.0 mm
    4 -> 12.00 mm
    5 -> 15.00 mm
    6 -> 19.00 mm
  • 10-04-2020, 12:17:54
    #8

    Bim'de bugün.Tavsiye ederim.
  • 10-04-2020, 12:20:17
    #9
    Şarjı olmadığında prize takıp kullanılabiliyor mu ona dikkat edin. Philips marka kullanıyorum 6 yıl oldu daha tık yok tek sorunu batarya ölüyor zamanla.