• 08-04-2020, 23:52:57
    #10
    Hiç dolandırılmadım, dolandırılmam da çünkü bir kişiyle iş yapacaksam ya çok yakınlığım olmalı ya da ona referans olan bir yakınım, ancak o şekilde iş yaparım
  • 08-04-2020, 23:55:53
    #11
    miboriginals adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç dolandırılmadım, dolandırılmam da çünkü bir kişiyle iş yapacaksam ya çok yakınlığım olmalı ya da ona referans olan bir yakınım, ancak o şekilde iş yaparım
    Hocam çok iyi çevreniz varsa haklısınız istediğiniz her iş için tanıdık birileri bulabiliyorsanız ne mutlu ama yakınları tarafından dolan-dırılan insanlarda çok malesef.
  • 08-04-2020, 23:57:20
    #12
    metin2'de dolunayımı çaldırma hariç henuz bir dolandırma vakası yaşamadım daha
  • 08-04-2020, 23:57:38
    #13
    Geçen sene r10 a kayıtlı değilken 200 liraya bilindik bi satıcıdan takipçi almıştım. 20 k çalışacaktık 10 k attı diğerleri gelmiyor falan demişti. Her ne kadar bastırsamsa Konu orada kapanmıştı. Eski konuşmaları bulamadım bile Eğer tekrar denk gelirsem kendisine -trade vereceğim. Hayatımda ilk defa sanırım bu şekilde dolandırılmıştım buda küçük bir anım )
  • 08-04-2020, 23:57:49
    #14
    Bu yaşıma kadar bende hiç dolandırılmadım çok şükür, allah iyi insanlarla iş yapmayı karşılaştırmayı nasip etsin her zaman vallahi.
  • 08-04-2020, 23:58:05
    #15
    Beni yalnızca o zalımın kızı dolandırdı.
  • 08-04-2020, 23:58:23
    #16
    Env4rPasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene r10 a kayıtlı değilken 200 liraya bilindik bi satıcıdan takipçi almıştım. 20 k çalışacaktık 10 k attı diğerleri gelmiyor falan demişti. Her ne kadar bastırsamsa Konu orada kapanmıştı. Eski konuşmaları bulamadım bile Eğer tekrar denk gelirsem kendisine -trade vereceğim. Hayatımda ilk defa sanırım bu şekilde dolandırılmıştım buda küçük bir anım )
    Bu hep böyle oldu sanırım ne kadar alırsan hep yarısı geliyor.
  • 08-04-2020, 23:58:37
    #17
    3 Yıldır önce ödeme şeklinde çalıştığım için hiç dolandırılmadım
  • 08-04-2020, 23:59:03
    #18
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni yalnızca o zalımın kızı dolandırdı.
    Yaktım hocam