Geçen sene r10 a kayıtlı değilken 200 liraya bilindik bi satıcıdan takipçi almıştım. 20 k çalışacaktık 10 k attı diğerleri gelmiyor falan demişti. Her ne kadar bastırsamsa Konu orada kapanmıştı. Eski konuşmaları bulamadım bile

Eğer tekrar denk gelirsem kendisine -trade vereceğim. Hayatımda ilk defa sanırım bu şekilde dolandırılmıştım

buda küçük bir anım

)
Bu hep böyle oldu sanırım ne kadar alırsan hep yarısı geliyor.