Env4rPasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene r10 a kayıtlı değilken 200 liraya bilindik bi satıcıdan takipçi almıştım. 20 k çalışacaktık 10 k attı diğerleri gelmiyor falan demişti. Her ne kadar bastırsamsa Konu orada kapanmıştı. Eski konuşmaları bulamadım bile Eğer tekrar denk gelirsem kendisine -trade vereceğim. Hayatımda ilk defa sanırım bu şekilde dolandırılmıştım buda küçük bir anım )
Bu hep böyle oldu sanırım ne kadar alırsan hep yarısı geliyor.