fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence saçma. Yani - trader veremez. Bu konuda moderatörler bilgi almak isterim. Çünkü böyle bir durumda ben her önüme gelene mesaj atayım geç cevap verdi diye negatif trader göndereyim ödeme yapılmadan negatif trader verilmez. Zaten 10 tllik işlem bu yüzden var diye düşünüyorum. Ticari ahlak kuralları yazılmamış olabilir ama ben o an burada değilimdir yazmıştır. Netim açıktır telefon başka yerdedir.
Aradığım yorum teşekkürler, burada değilim vesaire de yazılmadı ayrıca bu arkadaş başka bir arkadaştan aynı şekilde satın alamadığı için şikayet konusu açmış ve açtığı arkadaşa böyle bir ceza uygulamamis moderatör bana ise -trader vererek cezalandırma uyguladı