Sabit ip ile 300 TL civarı ödüyorum
5 cihaz bağlı.
Kaan hocam İnternet Download Manager kullanırken dalgalanma oluyor mu sende?
Bendeki sorun söyle, dalgalanma oluyor 40'dan 600Kbps'lere çıkıyor sürekli bu şekilde oluyor, en son da 0 da takılı kalıyor hata veriyor. farklı farklı yerlerden indirme yaptim sonuç ayni.
Belki bilgisayardan kaynaklıdır diye telefonun internetini bagladim herhangi bir sorun olmadi, yani sorun benim superbox'da. Merak ettim sizde de ayni sorun oluyor mu?