Yeni bir üyelik statüsü mü cıktı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni bir üyelik statüsü mü cıktı ?
10
●
448
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni bir üyelik statüsü mü cıktı ?
1
2
06-04-2020, 05:35:57
#1
jjoker1221
Online üyeleri gezerken acık gri ve koyu gri 2 üyelikler görüyorum bunlar nedir. Profillerinide göremiyorum.
Neden ?
06-04-2020, 05:36:42
#2
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Takipteyim
06-04-2020, 05:37:14
#3
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Yeni üyeliklerde 4 aşamalı doğrulama var E-posta onayı veya Telefon onayını henüz tamamlamamış yeni üyeleri belirtiyor o kalın griler.
06-04-2020, 05:38:06
#4
onurdgn06
Açık griler yeni kayıt olan hesaplar koyu griler daha onaylanmayanlar olsbilir.
06-04-2020, 05:38:23
#5
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni üyeliklerde 4 aşamalı doğrulama var E-posta onayı veya Telefon onayını henüz tamamlamamış yeni üyeleri belirtiyor o kalın griler.
Bilgi için teşekkürler
06-04-2020, 05:38:51
#6
jjoker1221
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni üyeliklerde 4 aşamalı doğrulama var E-posta onayı veya Telefon onayını henüz tamamlamamış yeni üyeleri belirtiyor o kalın griler.
onurdgn06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açık griler yeni kayıt olan hesaplar koyu griler daha onaylanmayanlar olsbilir.
Eyvallah hocam sağolun
06-04-2020, 05:58:14
#7
CenkEvcen
Üyeliği durduruldu
Forum rengarenk odu.
06-04-2020, 06:02:46
#8
doratanitim
Sağ olsunlar fikrimizi sormadan halka açtılar güzelim Web Master platformunu
06-04-2020, 06:09:15
#9
kutluhanbey
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
e mail onayı olmamış üyeler diye biliyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler