• 05-04-2020, 00:44:09
    #1
    Merhabalar;
    Farkındayım çok ama çok garip bir başlık ama kendi sitemin admin panelinde dolanırken aklıma geldi benim sitemin admin panelinde bile bu kadar özellik varken binlerce trafiği olan R10'un acaba admin paneli nasıldır diye.. Geçenlerde biri R10 kaç para eder diye konu açmıştı, Coşkun abi de bir SS atmıştı. Orası biraz dikkatimi çekti. Ondan dolayı bir merak uyandı içimde.
    Sizce R10'un admin paneli nasıldır?

    NOT: Eğer ki konuyu açmamda bir mahsur varsa yönetimden özür diliyorum. Sorun oluşturursa uyarısız konu silinebilir.
  • 05-04-2020, 00:46:35
    #2
    Bende merak ediyorum 😂açıkcası
  • 05-04-2020, 00:47:35
    #3
    bi an @JimmyBey; sandım avatarlar şekil
    nasıl yapıyorsunuz şunu
    • JimmyBey
    • GencoHD
    • Kabuslord
    JimmyBey, GencoHD, Kabuslord ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.
  • 05-04-2020, 00:47:45
    #4
    vBulletin admin paneli bildiğiniz bana göre. En fazla bir kaç yeri değişiktir, responsivedir ve teması farklıdır.
  • 05-04-2020, 00:48:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi an @JimmyBey; sandım avatarlar şekil
    nasıl yapıyorsunuz şunu
    Ahahaha alemsin hocam ya doğru benziyor renkler
  • 05-04-2020, 00:49:05
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi an @JimmyBey; sandım avatarlar şekil
    nasıl yapıyorsunuz şunu
    Bir görsel tasarlıyorsunuz hocam sonra CTRL+U ile 4 ayrı resim kaydedip gif yapıyorsunuz bu kadar
  • 05-04-2020, 00:49:29
    #7
    Kurumsal PLUS
  • 05-04-2020, 00:50:58
    #8
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahaha alemsin hocam ya doğru benziyor renkler
    bu arada şimdi dikkatimi çekti maviye bürünmüşsün hayırlı olsun hocam
    • JimmyBey
    • SerhatFamilyy
    • SMMDunyam
    JimmyBey, SerhatFamilyy ve SMMDunyam bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 05-04-2020, 00:51:24
    #9
    Kullanıcı adı: admin
    şifre:slm

    hadi hayırlı olsun paneldesiniz