Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi an @JimmyBey; sandım avatarlar şekil
nasıl yapıyorsunuz şunu
Bir görsel tasarlıyorsunuz hocam sonra CTRL+U ile 4 ayrı resim kaydedip gif yapıyorsunuz bu kadar