Konu
Merak Edilenler: R10'un Admin Paneli
05-04-2020, 00:49:05
#6
ReiDx
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bi an
@
JimmyBey
; sandım
avatarlar şekil
nasıl yapıyorsunuz şunu
Bir görsel tasarlıyorsunuz hocam sonra CTRL+U ile 4 ayrı resim kaydedip gif yapıyorsunuz bu kadar