Merhabalar;
Farkındayım çok ama çok garip bir başlık ama kendi sitemin admin panelinde dolanırken aklıma geldi benim sitemin admin panelinde bile bu kadar özellik varken binlerce trafiği olan R10'un acaba admin paneli nasıldır diye.. Geçenlerde biri R10 kaç para eder diye konu açmıştı, Coşkun abi de bir SS atmıştı. Orası biraz dikkatimi çekti. Ondan dolayı bir merak uyandı içimde.
Sizce R10'un admin paneli nasıldır?
NOT: Eğer ki konuyu açmamda bir mahsur varsa yönetimden özür diliyorum. Sorun oluşturursa uyarısız konu silinebilir.
Merak Edilenler: R10'un Admin Paneli
20
●1.331
- 05-04-2020, 00:48:19Üyeliği durdurulduAhahaha alemsin hocam yaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru benziyor renkler
- 05-04-2020, 00:49:05Bir görsel tasarlıyorsunuz hocam sonra CTRL+U ile 4 ayrı resim kaydedip gif yapıyorsunuz bu kadarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2020, 00:50:58bu arada şimdi dikkatimi çekti maviye bürünmüşsün hayırlı olsun hocamJimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 kişi bunu beğendi.
avatarlar şekil
