Bugun mecburiyetten (hastamiz var) İstanbula gittik, Tuzladan giris tam 4 saat surdu, 5 saatlik yol 9 saate cikti. Hem giriste hem de cikista herkes durdurup tek tek atesine bakiyorlar, ayrica anlamsiz bir sekilde yolu tek seride dusurmusler (3 serit seklinde de kontrol edilebilirdi). Sehir ici trafiginden dha beter bir sey, 3-4 km yolu 4 saatte geldik. Neyse, gitmeyi dusunen arkadaslar zorunlu degilse tekrar dusunsunler.
İyi forumlar.
İstanbul'a gitmeyin (Kuyruk 4 saat suruyor)
8
●350
- 31-03-2020, 22:36:17
- 31-03-2020, 22:40:54Valla 15 gundur market disinda burnumuzu cikarmadik, bunu da yapmazdim da tedavi icin mecbur gidiyoruz.Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tv ehliyet ruhsat sorgulaniyor diyor ama bir saglikci kadin var sadece atesine baktigini gonderiyor olay bundan ibaret. Yani polislik bir durum yok, sadece yaslilar varsa yasi sorgulaniyor ve yolcu otobuslerinde uygulama varmGarfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-03-2020, 22:43:21Vakaların ilk çıktığı hafta istanbuldan orduya memleketime geldim istanbulda kalanların Allah yardımcısı olsun
- 31-03-2020, 22:48:22Yakinim kanser hastasi hocam, tedavisi İstanbulda baslamisti zaten simdi devam edecek.YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2020, 22:56:36geçmiş olsun hocam acil şifalar diliyorumisayasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle