• 31-03-2020, 22:36:17
    #1
    Bugun mecburiyetten (hastamiz var) İstanbula gittik, Tuzladan giris tam 4 saat surdu, 5 saatlik yol 9 saate cikti. Hem giriste hem de cikista herkes durdurup tek tek atesine bakiyorlar, ayrica anlamsiz bir sekilde yolu tek seride dusurmusler (3 serit seklinde de kontrol edilebilirdi). Sehir ici trafiginden dha beter bir sey, 3-4 km yolu 4 saatte geldik. Neyse, gitmeyi dusunen arkadaslar zorunlu degilse tekrar dusunsunler.
    İyi forumlar.
  • 31-03-2020, 22:38:52
    #2
    sonrada neden bu kadar vakkalar artıyor.
    kimse yerinde duramıyorki vakkalar artmasın
  • 31-03-2020, 22:39:44
    #3
    Bugün Tepeören'den balçık köyüne giderken Tuzla OSB'nin orada başlayan yaklaşık 1.5-2km. Kuyruk 2 saat sürdü hocam.
  • 31-03-2020, 22:40:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    3 ayrı polis 3 farklı şeritte uygulama yapamaz yapamadı yapamaycak her daim olan şeyler şaşırmamak gerek...
  • 31-03-2020, 22:40:54
    #5
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonrada neden bu kadar vakkalar artıyor.
    kimse yerinde duramıyorki vakkalar artmasın
    Valla 15 gundur market disinda burnumuzu cikarmadik, bunu da yapmazdim da tedavi icin mecbur gidiyoruz.



    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ayrı polis 3 farklı şeritte uygulama yapamaz yapamadı yapamaycak her daim olan şeyler şaşırmamak gerek...
    Tv ehliyet ruhsat sorgulaniyor diyor ama bir saglikci kadin var sadece atesine baktigini gonderiyor olay bundan ibaret. Yani polislik bir durum yok, sadece yaslilar varsa yasi sorgulaniyor ve yolcu otobuslerinde uygulama varm
  • 31-03-2020, 22:43:21
    #6
    Vakaların ilk çıktığı hafta istanbuldan orduya memleketime geldim istanbulda kalanların Allah yardımcısı olsun
  • 31-03-2020, 22:46:39
    #7
    napsınlar hocam bunların hepsini bizim için yapıyorlar ? hiç düşündünüzmü onları sabahtan Allah bilir kaça kadar orada bizler için uğraşıyorlar. Bide neden istanbula gittinizki ? Ankara Ve Konyada çok iyi doktorlar var.
  • 31-03-2020, 22:48:22
    #8
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    napsınlar hocam bunların hepsini bizim için yapıyorlar ? hiç düşündünüzmü onları sabahtan Allah bilir kaça kadar orada bizler için uğraşıyorlar. Bide neden istanbula gittinizki ? Ankara Ve Konyada çok iyi doktorlar var.
    Yakinim kanser hastasi hocam, tedavisi İstanbulda baslamisti zaten simdi devam edecek.
  • 31-03-2020, 22:56:36
    #9
    isayasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakinim kanser hastasi hocam, tedavisi İstanbulda baslamisti zaten simdi devam edecek.
    geçmiş olsun hocam acil şifalar diliyorum