• 30-03-2020, 14:46:07
    #19
    Herkes bir yerlerden mal alıp satıyor. R10 dan alıp satmışsın, halden alıp satmışsın ne fark eder? Sonuçta ticaret yapıyorsunuz ve vergi vermek zorundasınız.
  • 30-03-2020, 14:46:18
    #20
    Bende önemli bir şey var sandım.
  • 30-03-2020, 14:46:31
    #21
    Nerede sattığınız ya da ne sattığınız önemi yok. Ticaret yapıyorsanız vergi vermek zorundasınız. Tabi ki şirketleşeceksiniz.
  • 30-03-2020, 14:46:36
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    INSTAGRAM FACEBOOK R10 gibi yerlerde levhaya ihtiyaç yoktur. istediğin gibi satış yaparsın. FAKATTT E-Ticaret siten varsa mecbur vergi levhası çıkartmak gerekir
    Bu bilgiyi nerden aldınız? Kaynak nedir?
  • 30-03-2020, 14:46:59
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    INSTAGRAM FACEBOOK R10 gibi yerlerde levhaya ihtiyaç yoktur. istediğin gibi satış yaparsın. FAKATTT E-Ticaret siten varsa mecbur vergi levhası çıkartmak gerekir
    Eticaret scriptinin kurallarinda mi yaziyor bu?
  • 30-03-2020, 14:47:09
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    INSTAGRAM FACEBOOK R10 gibi yerlerde levhaya ihtiyaç yoktur. istediğin gibi satış yaparsın. FAKATTT E-Ticaret siten varsa mecbur vergi levhası çıkartmak gerekir
    Banka hesabınızdaki hareketlilikten dolayı maliye borç çıkartırsa da umarım bu şekilde iletirsiniz
  • 30-03-2020, 14:47:23
    #25
    Başlığa bakınca Enpara'ya virüs girdi sandım
  • 30-03-2020, 14:47:25
    #26
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    INSTAGRAM FACEBOOK R10 gibi yerlerde levhaya ihtiyaç yoktur. istediğin gibi satış yaparsın. FAKATTT E-Ticaret siten varsa mecbur vergi levhası çıkartmak gerekir
    Bakin instagram sizden vergi levhasi istemez, devlet ister. Mantik cok basit, satis yapiyor musun? Evet. Para kazaniyor musun? Evet. O zamna devlet sende vergi ister. Sende sirket acar vergi vergi verirsin.
  • 30-03-2020, 14:48:02
    #27
    MASAK'ın bundan haberi var mı?
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    INSTAGRAM FACEBOOK R10 gibi yerlerde levhaya ihtiyaç yoktur. istediğin gibi satış yaparsın. FAKATTT E-Ticaret siten varsa mecbur vergi levhası çıkartmak gerekir