• 29-03-2020, 16:27:57
    #1
    Merhabalar,

    Bildiğiniz üzere dünyayı etkisi altına alan ve insanların özgürlüğünü nerdeyse tamamen kapatan evlere hapseden korku endişe ile yaşamaya bu günlerde mahkum bırakan bir bela corona virüs belasıyla boğuşuyoruz.

    Dolayısıyla birşey sormama izin verin,,, Hala dışarıdan yemek siparişi veren var mı aranızda ?
  • 29-03-2020, 16:28:36
    #2
    Yok valla paso evde ne varsa.
  • 29-03-2020, 16:29:31
    #3
    2-3 günde bi yemeksepetinden sipariş veren biriyim,corona olayı çıktıktan sonra uygulamaya bile girmiyorum,marketten geçen çikolata felan aldım evde hepsini yıkadım tedbir şart bu saatten sonra elimizden geldiğince
  • 29-03-2020, 16:31:11
    #4
    Ben hala söylüyorum 😃 bırakayım bari
  • 29-03-2020, 16:32:26
    #5
    Sadece ekmek alıyoruz 1haftadır markete gitmedim bile sadece ekmek için
  • 29-03-2020, 16:32:41
    #6
    Hergün yemek sepetinden birşeyler gelirdi. Şimdi dışarıdan sadece su vb. şeyler geliyor. Onlar da eve girmeden önce dezenfekte ediliyor. Şayet markete gitti isem; kıyafetlerim, ürünlerin ambalajları vs. onlarda dışarıda kalıyor.
  • 29-03-2020, 16:33:06
    #7
    Yemeksepeti'ne girdim, joker de çıktı ama içime sinmedi; geri çıktım.
  • 29-03-2020, 16:33:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ekmeğide evde yapıyoruz biz hocam dışarıdan sipariş vermiyoruz
  • 29-03-2020, 16:34:51
    #9
    bende halen söylüyorum