• 28-03-2020, 14:47:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Özür dilerim.
  • 28-03-2020, 14:49:34
    #2
    Vay hayırlı olsun hocam. Nerdeyse ilk günden beri oynuyorum bana daha çıkmadı
  • 28-03-2020, 14:51:46
    #3
    MAJER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki, bildirdiğiniz için teşekkürler.
    Efsane bir cevap. Duygularıma ortak oldunuz @MAJER;
  • 28-03-2020, 14:53:42
    #4
    Şaşkınım.
  • 28-03-2020, 14:56:54
    #5
    Cidden evde bunaldigim icin sevindigim bi ani paylasmak istedim de utandırdınız teşekkurler.

    @MAJER;
  • 28-03-2020, 15:21:29
    #6
    Duygu sömürüsü yapıldığı için yorumumu silmiş bulunmaktayım.

    İyi forumlar.