• 28-03-2020, 12:15:36
    #1
    Açtığı konuları ve yorumları görmek istemiyorum. Engelledim ama görünüyor. Forumda bunu yapmak mümkün mü ?
  • 28-03-2020, 12:18:07
    #2
    Cok gerekli bir ozellik, bana da lazim. Avatarini, konu icerigini hatta nickini bile gormeye tahammul edemedigim insanlar var. Engelleyince komple gormesek keske.
  • 28-03-2020, 12:28:34
    #3
    Maalesef değil hocam.