• 27-03-2020, 23:22:11
    #10
    Şahsen kendim fikrim profesyonel borsacı felan değilim coin borsalarını kullanıyorum yaklaşık 1 senelik tecrübem vardır tabiki çok felan değil fakat böyle yapsaydık kazandırdık söyle yapsaydık bu kadar kazandırdık diye bir mantık yanlış aynı şekilde Şuraya yatırım yapsaydık batardik diye kimse paylaşmıyor çünkü ilgi cekmiyor .Bir nevi bu paylaşımları yapmayanlar da haklı fakat bu işin balını yiyen adamlar ciddi araştırmacı ve profesyonel kişiler o yüzden daha hiç bir şey bilmeyen kişinin böyle bir post görüp bir yere yatırım yapması yanlış. Nasıl dışarda çalışanlar bir meslek yapıyorsa borsada para kazananlar da bu işi meslek haline getirmiş insanlar.O yüzden araştırma yapmadan öğrenmeden evi arabayı satıp bir işe girişmeyin elinizdeki dende olmayın.
    • MToprak
    • GrandeQuintal
    MToprak ve GrandeQuintal bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 27-03-2020, 23:30:10
    #11
    bilgilens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işkurun hisse senedinin olduğunu ilk defa gördüm dumur oldum ! işkur ne alaka borsa ile ya
    İş Bankası Kurucu Hisseleri anlamındadır. İşkur ile ilgisi yoktur.
  • 27-03-2020, 23:40:23
    #12
    düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş Bankası Kurucu Hisseleri anlamındadır. İşkur ile ilgisi yoktur.
    anladım. demekki piyasa türkiyede en güvenilir liman olarak orayı görüyor. dünya da da amerikan tahvilleri tavan yapmış durumda. mantıklı acıklaması o