• 27-03-2020, 20:53:00
    #1
    Arkadaşlar merhaba. İkametgahımı aldırdığım için tekrardan eski adresime aldırmam gerekiyor ama 1 ay süresi varmış. Bunun için ne yapmam gerekiyor?
  • 27-03-2020, 20:53:44
    #2
    sanki e-devletten yapılıyordu işlemler
  • 27-03-2020, 20:54:12
    #3
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanki e-devletten yapılıyordu işlemler
    e imza istiyor hocam.
  • 27-03-2020, 20:55:06
    #4
    Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e imza istiyor hocam.
    e imza 1 haftada gelir, işiniz acilse 1 ay beklemek zorunda kalmazsınız.
  • 27-03-2020, 20:56:52
    #5
    1 ay süresi olduğu bilgisini kim verdi?
  • 27-03-2020, 20:57:35
    #6
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay süresi olduğu bilgisini kim verdi?
    Nüfustaki memur hocam sistem izin vermiyormuş.
  • 27-03-2020, 20:58:45
    #7
    Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nüfustaki memur hocam sistem izin vermiyormuş.
    muhtarlığa gitmeniz yeterli
  • 27-03-2020, 21:02:09
    #8
    Benim de ikametgahı değiştirmem gerekiyor ama muhtar yapmıyormuş nüfus müdürlüğüne de gidemiyorun şu işi artık edevlette e-imza olmadan yapsak iyi olacak
  • 27-03-2020, 21:05:48
    #9
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhtarlığa gitmeniz yeterli
    Hocam malesef muhtarın yetkisi yok. Direkt nüfusa yönlendiriyor.