• 20-07-2020, 07:34:18
    #28
    Arya
  • 20-07-2020, 08:54:52
    #29
    Kuş dişi, eyşan olsun.
  • 20-07-2020, 09:49:39
    #30
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korona
    bende korona diyorum hocam
  • 20-07-2020, 10:03:34
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Jager bence tam rengine uyar
  • 20-07-2020, 11:14:20
    #32
    Odul istemiyorum isine yararsa çapkın ismi yakisir bu kusa
  • 20-07-2020, 11:35:20
    #33
    Ödüle gerek yok.

    Kokoş
  • 20-07-2020, 15:11:44
    #34
    Maviş ay
  • 20-07-2020, 17:10:01
    #35

    Buda benim kuşum Paşa.
  • 20-07-2020, 17:39:02
    #36
    Yetişkin bir dişi kuş, eğer yok ise yanına erkek arkadaş almanızı tavsiye ederim.

    İsim önerisi : Canik