Merhaba hocalarım benim ve benimle aynı sorunları yaşayanlar için konuyu açmak istedim.
Bildiğiniz gibi resmi olarak nisan sonuna kadar okullar tatil ve bu süreç sonuna kadar ücretli öğretmen ve usta öğreticiler hiç bir şekilde maaş alamayacak.
Zaten asgari ücretin altında alınan maaşın hiç alınmaması bizim ailemiz gibi onlarca aileyi derinden sarsacak.
Sizden ricam twitter'da #ÖğretmenimMağdurOlmasın hashtagi ile bir gönderi paylaşmanız ve gündemi meşgul etmemize yardım etmeniz . Şimdiden herkese çok teşekkür ederim.
Twitter kullanan hocalarım bakabilir mi ? (ÖNEMLİ/+R10)
0
●86