Genel Olarak İnternet Hızınız Düşük mü ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Genel Olarak İnternet Hızınız Düşük mü ?
4
●
112
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Genel Olarak İnternet Hızınız Düşük mü ?
20-03-2020, 21:41:41
#1
Misafir
Merhabalar,
Dünden beri internet hızım düşük. Sizin internetinizin de hızında düşüş var mı?
Teşekkürler
MarvelMaster
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
20-03-2020, 21:43:55
#2
steampunk
Değişiklik yok bende ttnet kullanıyorum
20-03-2020, 21:44:50
#3
VolumeUP
adli kullanım saatinde olduğundan 25mbit sabit alıyorum.Normalde 95-100Mbit
Düşüş yok şuanlık öğlen saatlerinde ping oluyor yalnızca
20-03-2020, 21:46:22
#4
msn560
hem mobil hem ev internetinde problem yaşamadım
20-03-2020, 21:50:36
#5
AtomCmyLMz
Dünden beri internette sıkıntı olmasa da bazı sosyal medyaya girişlerde sıkıntı yaşamaktayım. Son 2 saattir düzelme var. Sanırım aşırı yoğunluğun getirdiği bir şey.
Dipnot: TürkNet 100/4.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler