Lol hesabı kasıp satsam gelir elde edilirmi? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lol hesabı kasıp satsam gelir elde edilirmi?
22
●
754
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Lol hesabı kasıp satsam gelir elde edilirmi?
1
2
3
21-03-2020, 19:14:38
#19
SAMATO
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kazandığınız para elektrik masrafını karşılamaz hocam. kaleminize güveniyorsanız makale yazıp satabilir ya da kopyala yapıştır işleri alabilirsiniz.
Hocam o yüzden vds+bot ile yapmayı planlıyorum
aynı anda 10 15 hesap kasmak ile hesap başına 35 tl desek iyi para.
22-03-2020, 18:39:54
#20
ArdaEgridere
Üyeliği durduruldu
itemci.com
dan satabilirsin
25-03-2020, 22:42:05
#21
Formenosx
Üyeliği durduruldu
SAMATO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ha tamamdır hocam sen bana söylersin site açıldı diye ilan girerim sürekli olarak
https://www.r10.net/showthread.php?p...post1076543587
26-03-2020, 00:29:48
#22
SAMATO
Formenosx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/showthread.php?p...post1076543587
Uyelik acıyorum hocam boost olayı varmı ana sayfada tutturma vs
26-03-2020, 00:32:10
#23
Formenosx
Üyeliği durduruldu
SAMATO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uyelik acıyorum hocam boost olayı varmı ana sayfada tutturma vs
şuan yok eklenecek bir kaç gün içinde
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler