• 20-03-2020, 13:07:29
    #1
    Birkaç yıl önce denk gelmişti biraz inceleme fırsatım olmuştu. Yine çoğu sosyal platforma reklam çıkmış.
    Zannederim Dropshipping taktikleri satarak birşeyler yapıyor. Zengincilikli fotoğraflar paylaşarak, insanlara da "bak böyle yaparsanız benim gibi olursunuz" imajı veriyor. Haliyle taktikleride ücreti. Ama iade garantili vs gibi şeyler okumuştum. Var mı bu kişiden taktik alıp, iş yapan-para kazanan?

    Bizde ihracat yapıyoruz, bize birşey katar mı?
    Ben pek inanmasam da.


    Ek: "Kolay para: kolay para kazanmak isteyen insanların üzerinden kazanılır."
  • 20-03-2020, 13:08:52
    #2
    Boş iş dropshippingte önemli olan balık tutmak değil balık tutmayı öğrenmektir
  • 20-03-2020, 13:10:13
    #3
    https://eksisozluk.com/ekim-nazim-kaya--346993

    inceleyin başlığı nasıl bi tip olduğunu görürsünüz.
  • 20-03-2020, 13:12:06
    #4
    Uzak durun
  • 20-03-2020, 13:12:30
    #5
    Umut taciri diyoruz kendisine tipe bak yahu
  • 20-03-2020, 13:16:13
    #6
    Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş iş dropshippingte önemli olan balık tutmak değil balık tutmayı öğrenmektir
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://eksisozluk.com/ekim-nazim-kaya--346993

    inceleyin başlığı nasıl bi tip olduğunu görürsünüz.
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzak durun
    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umut taciri diyoruz kendisine tipe bak yahu

    Anladığım kadarıyla tokatçıymış, uyarılar için teşekkürler.
  • 20-03-2020, 13:16:32
    #7
    D o l a n d ı r ı c ı ... bulaşmayın..
  • 20-03-2020, 13:17:52
    #8
    Ferrariyle uber yapıyordu bu kişilik,bakın milyonerim zevkine uber yapıyorum diyordu...Altın arayanlara kürek satıyor,çünkü altın olmadığını biliyor...
  • 20-03-2020, 13:21:31
    #9
    Ben amazon dropshipping eğitimini almış biriyim, do*****dı*rı*cı olduğunu sanmıyorum. Umut taciri deseniz belki bi nebze. Eğitim sonrası hesabımı açtım satış yaptım kendi hatalarımla zarar ettim. Hiçbir organik inorganik bağım yok kendisiyle.