Coronadan mı kaçıyo da gelip bana çarpıyor ! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Coronadan mı kaçıyo da gelip bana çarpıyor !
11
●
595
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Coronadan mı kaçıyo da gelip bana çarpıyor !
1
2
17-03-2020, 12:27:57
#10
OziyWeb
Kurumsal Üye
Adam haklı devletin ışıklarından kaçıyor diğeri sırf zarhoş diye adama sallıyor D:
17-03-2020, 18:41:13
#11
Rexigo
Üyeliği durduruldu
kalipsotr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu adam fenomen olur, buraya yazıyorum.
Bu serilerin devamı gelmiyor genelde anlık olan şeyler :d
17-03-2020, 18:50:55
#12
KingBoatman
https://www.youtube.com/watch?v=s-WEREvSjMM
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler