• 16-03-2020, 19:33:09
    #1
    SMS atmışlar belki ben atm limitinden fazla para çekeceğim. Atm şubeden daha riskli, atmye git diyor.
  • 16-03-2020, 19:35:00
    #2
    Zaten öncelikli olarak tercih etmelisiniz denmiş. Eğer mecburen şubede işiniz varsa ve diğer kanallar ile halledemiyorsanız gideceksiniz.
  • 16-03-2020, 19:35:02
    #3
    Gelmeyin demiyor ki atm lere öncelik gosterin diyor
  • 16-03-2020, 19:35:21
    #4
    Heryer kendine göre önlem alıyor.
  • 16-03-2020, 19:35:41
    #5
    Gelme demiyor internetten halledebiliyorsan oradan hallet olmazsa şubeye gel diyor.
  • 16-03-2020, 19:36:42
    #6
    Acil bi şey yoksa, atmden cepten yapılabilen bi şeyse şubeye gelmeyin diyor. Sanki adamın kendi keyfi. Ne var bu mesajda?
  • 16-03-2020, 19:37:06
    #7
    Hocam geçen hafta vaka bile yoktu bugün önlem manyağı olduk 6 günde. Bu mesajı atan adam yolunu yapıyordur gidince de seni kapıdan atmye zorlayacaktır.
  • 16-03-2020, 19:37:17
    #8
    Kurumsal Üye
    Sizin iyiliğiniz düşünülüyor aslında.
  • 16-03-2020, 19:38:31
    #9
    Salgın Önlemi için,abartılacak bir durum yok,diğer bankalarda 7 şerli gruplar halinde alıyor şubeye..