Finansbank şubeye gelmeyin diyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Finansbank şubeye gelmeyin diyor
19
●
716
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Finansbank şubeye gelmeyin diyor
1
2
3
16-03-2020, 19:33:09
#1
Misafir
SMS atmışlar belki ben atm limitinden fazla para çekeceğim. Atm şubeden daha riskli, atmye git diyor.
16-03-2020, 19:35:00
#2
FrknYLMZ
Zaten öncelikli olarak tercih etmelisiniz denmiş. Eğer mecburen şubede işiniz varsa ve diğer kanallar ile halledemiyorsanız gideceksiniz.
16-03-2020, 19:35:02
#3
Lazraill
Gelmeyin demiyor ki atm lere öncelik gosterin diyor
16-03-2020, 19:35:21
#4
real2018
Heryer kendine göre önlem alıyor.
16-03-2020, 19:35:41
#5
ichtyandr
Gelme demiyor internetten halledebiliyorsan oradan hallet olmazsa şubeye gel diyor.
16-03-2020, 19:36:42
#6
endoret
Acil bi şey yoksa, atmden cepten yapılabilen bi şeyse şubeye gelmeyin diyor. Sanki adamın kendi keyfi. Ne var bu mesajda?
16-03-2020, 19:37:06
#7
Misafir
Hocam geçen hafta vaka bile yoktu bugün önlem manyağı olduk 6 günde. Bu mesajı atan adam yolunu yapıyordur gidince de seni kapıdan atmye zorlayacaktır.
16-03-2020, 19:37:17
#8
Onurss
Kurumsal Üye
Sizin iyiliğiniz düşünülüyor aslında.
16-03-2020, 19:38:31
#9
gosha
Salgın Önlemi için,abartılacak bir durum yok,diğer bankalarda 7 şerli gruplar halinde alıyor şubeye..
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler