2.Monitor Tek Goruntu Yapamadım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2.Monitor Tek Goruntu Yapamadım?
2
●
128
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2.Monitor Tek Goruntu Yapamadım?
16-03-2020, 12:47:08
#1
Alengirik
Benim Ortam bu şekilde hdmı vga donusturucu kullanıyorum
İstediğim Goruntu Bu şekilde 2. monitor genişlet seçeneğinde
16-03-2020, 12:53:51
#2
SuperApp
Üyeliği durduruldu
2. resimde adam arka plani ona gore pozisyonlandirmis ayni gibi seninkiyle.
16-03-2020, 13:08:25
#3
EnesCanturk
Ayarlar > Sistem > Monitör
Altta
Birden Çok Ekran
var.
Onu
Bu ekranı genişlet
yapın.
Ekranı yeniden düzenleyin
seçeneğinden
basılı tutarak konumlandırın.
Kolay gelsin.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler