• 15-03-2020, 20:43:11
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Herkese hayırlı pazarlar,
    Kendim araç al sat işi yapıyorum. Sürekli sahibinden marketplace letgo arabam com vs dolaşıyorum. Galericilik yapıyorum yani.
    Lakin insanımız mı çok zeki, fakir mi yoksa çok mu üç kağıtçı anlamadım.
    Fakir kelimesini ilk başta eliyorum. Çünkü adam 100 küsür bine araç satıyor. "Kliması bozuk 300 TL masrafı var! Yav kardeşim dinin imanın hiç mi yok 100 küsür bin cebine koyacaksın ama 300 TL lik masrafı da bana itelemeye çalışıyorsun.!
    Geçen gün bursa da bir arkadaşa bir Mercedes baktırdım, kendime adam klimanın 600 filanca masrafı var demiş . Ben biliyorum ki o arıza 2500'den aşağı çözülmez...
    Araba satıyor 85 bine muayenesi yok, çekme belgeli satmaya çalışıyor. Araba satıyor 50 60 bine sanruf arızası var, vay efendim elektrikçi 15 dk işi var diyor. 15 dakika işi varsa buraya yazana kadar sen yaptırana!
    Dünyanın parasını alacak, arabasının üzerine son 3 ayda %20 %25 kar koymuş hala bunun gibi masrafları itelemeye çalışıyorlar.
    Sanruflu ile sanrufsuz arasında 10k fark var. Sanruflu almaya çalışıyorsun lakin Sanrufu arızalı. Ne anlamı kalıyor 10k fazla vermenin?
    Araç alacaksın bakımları yeni yapıldı diyor. Aldıktan sonra güvenmeyip tamircine gidiyorsun. Yağ olmuş zift gibi. Filtreler filtre olmaktan çıkmış

    Neredeyse hiç dürüst satıcı kalmamış. Herkes bir şeyleri birilerine sardırmanın derdinde... Biz ne zamandır bu hale geldik yahu ☹️
  • 15-03-2020, 20:47:28
    #2
    Üzüm üzüme baka baka misalidir hocam. Çok da takmamak gerek.
  • 15-03-2020, 20:50:06
    #3
    Yerse hesabı hocam bu işler kim sölediği fiyata satabiliyor ki şuanda araba alınacak piyasa yok .
  • 15-03-2020, 20:51:01
    #4
    Kendilerini çok zeki sanıyorlar, Hep çakallık peşindeler.
  • 15-03-2020, 20:51:24
    #5
    14 sene önce astra aracımız vardı 9k ya satmaya niyet etmişken, ilk defa araba sahibi olacak, parasını zar zor biriktirmiş bir aileye 7k ya bırakmıştık. Hala unutmam adamın mutluluğunu, ettiği duaları. Eskiler eskiden güzeldi 😊
  • 15-03-2020, 20:51:42
    #6
    Bazen öyle ilanlar görüyoruz ki ikince el arabanın fiyatı, sıfır araç fiyatından daha pahalı. Dediğiniz gibi: "Biz ne zamandır bu hale geldik yahu"
  • 15-03-2020, 20:54:47
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sonra neden dünya da bu kadar felaket var. Acaba neden?
  • 15-03-2020, 20:55:19
    #8
    Ondan sonra suçlu 2020 yılı oluyor.
  • 15-03-2020, 20:55:52
    #9
    Hocam maşallah içinde olmadığınız sektör kalmadı heralde İnşallah Allah daha çok kazandırarak, hakkıyla yemeyi nasip etsin.