14 sene önce astra aracımız vardı 9k ya satmaya niyet etmişken, ilk defa araba sahibi olacak, parasını zar zor biriktirmiş bir aileye 7k ya bırakmıştık. Hala unutmam adamın mutluluğunu, ettiği duaları. Eskiler eskiden güzeldi 😊