• 14-03-2020, 00:48:50
    #1
    Haydee..
    Bill Gates, kurucusu olduğu Microsoft'un yönetim kurulundan istifa etti.
    Dünyanın en zengin ikinci kişisi olan 65 yaşındaki Gates, şirketinin yönetim kurulundan da ayrıldı.

    Ne düşünüyorsunuz.
    Hayırsever işlerine yoğunlaşmak için yapmış.
  • 14-03-2020, 00:49:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    65 yaşında köşeye çekilip stresten uzak duracaktır ondan ayrılmıştır.
  • 14-03-2020, 00:50:47
    #3
    Yeter demiştir artık.
  • 14-03-2020, 00:51:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Birparcatuhaftik online
  • 14-03-2020, 00:51:43
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bunamış
  • 14-03-2020, 00:53:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Dünya malına, başarısına doymuş daha ne yapsın en son boktan arıtılmış su fln içiyordu zaten iyi yapmış
  • 14-03-2020, 00:54:44
    #7
    yönetim kurulundan ayrılması hisseleri bırakmak anlamına gelmiyor. karar mercii olmayacak o kadar. firma zaten para basıyor.
  • 14-03-2020, 00:55:52
    #8
    Tam da VS Code indirdiğim şu anda olacak iş değil.
  • 14-03-2020, 00:56:44
    #9
    bir devrin sonu mu