• 12-03-2020, 22:25:18
    #1
    Otobüs bileti alma konusunda en ünlü siteler bile çöktü sanırım. Açık olanlar da işlem yaptırmıyor.



  • 12-03-2020, 22:26:37
    #2
    Bu da corona ya bağlıdır garanti
  • 12-03-2020, 22:26:47
    #3
    Az önce edirne otogar'dan bir resim gördüm full kuyruk var.
  • 12-03-2020, 22:26:49
    #4
    Herşeyin b*kunu çıkartmakta üstümüze yok, İtalya veya Çin'in yerinde olduğumuzu düşünmek bile istemiyorum.
  • 12-03-2020, 22:26:49
    #5
    kim takar koronayı, virisü.. herkes tatile gidiyor çevremde.
  • 12-03-2020, 22:27:56
    #6
    uniler 3hafta tatil olunca sonuç, normal hocam 😄
  • 12-03-2020, 22:34:43
    #7
    İtalya'da herkesin panik yapıp marketlere saldırmasıyla birlikte virüsün yayılmasının hızlandığı söyleniyordu. Umarım 1 vakayla sınırlıdır da o otobüslerde birilerine bir şey bulaşmaz
  • 12-03-2020, 22:36:14
    #8
    O da güzel aslında çok daha tehlikeli.
  • 12-03-2020, 22:36:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Siteler kitlendi kardesim otogara gidip aldı şükür yarına otogara gitmenizi tavsiye ederim