• 04-09-2008, 15:47:04
    #1
    öss ek kontenjan tarihlerini bilenler paylaşirsa sevinirim.eylul sonu diye duydum ama ne kadar dogru ??
  • 04-09-2008, 16:33:01
    #2
    chelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öss ek kontenjan tarihlerini bilenler paylaşirsa sevinirim.eylul sonu diye duydum ama ne kadar dogru ??
    8eylül diye duydum fakat emin değilim.dediğim tarih özel okul için geçerli sanırım.
  • 04-09-2008, 19:12:52
    #3
    Pek ilgilenmem ama arkadaşlarda 8 Eylül'de dedi.
  • 04-09-2008, 19:14:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    8 eylülde kayıtlar bitiyor 9 unda başlaması lazım.
  • 04-09-2008, 21:59:48
    #5
    tşkkurler arkadaşlar 9una pek bi şey kalmadı
  • 05-09-2008, 15:32:13
    #6
    Milliyette 8-13 eylul yazıyor fakat yanlış haber sanırım. haberler.com dada 8-13 ekim diyor. Dogru olanı ekim olması lazım.
  • 05-09-2008, 15:36:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    CeLaNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 eylülde kayıtlar bitiyor 9 unda başlaması lazım.
    hangi ara osym ye bildirilip hangi ara Başlicak Ek yerleştirme için Kitapcik Basilcak eylül sonu ekim başı olucak muhtemelen