• 12-03-2020, 18:19:37
    #1
    Eyyübiye ilçesinde bir kişi koronavirüs şüphesiyle hastanede karantinaya alındı.

    Haberin devamı https://www.ajansurfa.com/m/asayis/s...di-h46958.html

    Amacim kimseyi tedirgin etmek değil! Sadece o bir kişi hangi ilde merak ediyoruz.

    Eyyübiye devlet hastanesinde çalışan bir arkadaşımla whatsapp konuşmam.
  • 12-03-2020, 18:22:02
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Milletin tek gündemi bu oldu.
  • 12-03-2020, 18:22:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah acil şifalar versin.. her derdimiz bitmiş gibi birde, corona belası başladı.
  • 12-03-2020, 18:23:09
    #4
    Tam net bilgi değil galiba önlem amaclı diyor
  • 12-03-2020, 18:23:32
    #5
    korona virüs şüphesi rutin bir olaydır
    aylardır bu şüphe ile binlerce insan alındı tetkikler yapıldı taburcu oldu.

    testler negatif çıktığı sürece sıkıntı yok.
  • 12-03-2020, 18:25:07
    #6
    Herkesten şüphelenebilirler netlik kazanmış bir olay değil kan sonuçları bekleniyormuş.
  • 12-03-2020, 18:27:16
    #7
    İnşallah negatif çıkar
  • 12-03-2020, 18:27:24
    #8
    Allah yardımcımız olsun.
  • 12-03-2020, 18:32:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...-tek-konu.html