• 11-03-2020, 23:18:45
    #1
    vallaha sıkıldım şu corona muhabbetinden millet kafayı yemiş ya adam akıllı tribe de giremiyoruz corona gündemi yüzünden herkesin beğendiği bi sözü alırım.Beklemek şimdi sağır birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız 🙃
  • 11-03-2020, 23:19:20
    #2
    Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil...
  • 11-03-2020, 23:19:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Korona koy ona
  • 11-03-2020, 23:19:43
    #4
    Sigarayı bıraktım.
  • 11-03-2020, 23:20:21
    #5
    Tay ilk sevildiği çayırı özlermis
  • 11-03-2020, 23:20:41
    #6
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil...
  • 11-03-2020, 23:20:43
    #7
    Kurumsal PLUS
    hayat bize corono
  • 11-03-2020, 23:21:18
    #8
    Gençliğimi geri verseler
    Bu kez en çok kendimi severim
    Veririm o yari de
    Kimi öldürürse öldürsün
    Kimi güldürürse güldürsün
    Umrumda değil
    Kaşı gözü gül yüzü
    Yıllarım gitti


    -Ferhat Göçer
  • 11-03-2020, 23:21:35
    #9

    Seni Sevdiğim Kadar Coronayı Sevseydim Çiçek açardı.