Merhaba,
Online kayıt yazılımımız var php, kişiler kayıt oldukdan sonra yaka kartlarını yazdırıyorlar, Burada istediğimiz kişiler yazdır butonuna bastığında hiç bir ön izleme olmadan çıktıyı almak şuan yazdır butonuna bastığında (CTRL+P) olduğu gibi ön izleme çıkıyor ve tekrar yazdır butonuna tıklaman gerekiyor. Chromenin kiosk modunda böyle birşey var işimize yaramıyor.
Chrome Eklentisi Yazdırmak istiyoruz.
2
●187
- 10-03-2020, 13:22:22Üyeliği durduruldu