• 10-03-2020, 13:13:46
    #1
    Merhaba,

    Online kayıt yazılımımız var php, kişiler kayıt oldukdan sonra yaka kartlarını yazdırıyorlar, Burada istediğimiz kişiler yazdır butonuna bastığında hiç bir ön izleme olmadan çıktıyı almak şuan yazdır butonuna bastığında (CTRL+P) olduğu gibi ön izleme çıkıyor ve tekrar yazdır butonuna tıklaman gerekiyor. Chromenin kiosk modunda böyle birşey var işimize yaramıyor.
  • 10-03-2020, 13:22:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.websitesupport.info/hc/e...-Box-in-Chrome

    bu işe yaramadı sanırım?
  • 10-03-2020, 13:35:22
    #3
    Bu bize yeterli gelmiyor. internet hızına göre veri geç geldiği için boş çıkıyor bazen.