Forumda balık tutmayı seven var mı acaba ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda balık tutmayı seven var mı acaba ?
18
●
345
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Forumda balık tutmayı seven var mı acaba ?
1
2
3
09-03-2020, 01:11:53
#1
sosyaladres
Üyeliği durduruldu
Forumda balık tutmayı seven var mı acaba ? Teknesi olan yada balık bulucu kullanan
09-03-2020, 01:13:01
#2
ONEAL
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ya hocam hatırlatma kurban olayım. kuzene heves ettim 2 aydır olta alıcam
)
09-03-2020, 01:13:01
#3
suleymayar
+1
09-03-2020, 01:13:58
#4
GrafikLazim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben ben ben
09-03-2020, 01:13:59
#5
dzzalfa
Ben severim ama imkan yok gidemiyorum
09-03-2020, 01:14:17
#6
Evteks
Tutmadım, tutabilir miyim bilmiyorum ama merak ettiğim ve denemek istediğim şey saatlerce oltanın başında denizin sakinliğini derinliğini termos çayımla izlemek isterdim. Kafa dağıtmak için birebir hocam ya
09-03-2020, 01:18:47
#7
Lazraill
Gećende gittik de olesine vakit gecirmek icin pek birsey yoksu.
09-03-2020, 01:19:13
#8
controlz
önceden seviyodum şu an tutsam ağlarım
09-03-2020, 01:27:17
#9
Dr.SEO
Üyeliği durduruldu
Ara ara giderim istanbulda olduğum zaman ve özellikle cumartesi-pazar günleri cankurtaran tarafına doğru gidiyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler