• 09-03-2020, 01:11:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forumda balık tutmayı seven var mı acaba ? Teknesi olan yada balık bulucu kullanan
  • 09-03-2020, 01:13:01
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya hocam hatırlatma kurban olayım. kuzene heves ettim 2 aydır olta alıcam )
  • 09-03-2020, 01:13:01
    #3
    +1
  • 09-03-2020, 01:13:58
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben ben ben
  • 09-03-2020, 01:13:59
    #5
    Ben severim ama imkan yok gidemiyorum
  • 09-03-2020, 01:14:17
    #6
    Tutmadım, tutabilir miyim bilmiyorum ama merak ettiğim ve denemek istediğim şey saatlerce oltanın başında denizin sakinliğini derinliğini termos çayımla izlemek isterdim. Kafa dağıtmak için birebir hocam ya
  • 09-03-2020, 01:18:47
    #7
    Gećende gittik de olesine vakit gecirmek icin pek birsey yoksu.
  • 09-03-2020, 01:19:13
    #8
    önceden seviyodum şu an tutsam ağlarım
  • 09-03-2020, 01:27:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ara ara giderim istanbulda olduğum zaman ve özellikle cumartesi-pazar günleri cankurtaran tarafına doğru gidiyorum.