• 08-03-2020, 12:45:08
    #10
    Hocam sıradan bir foruma gelmediniz R10 burası 😄

  • 08-03-2020, 12:45:42
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Isınmadan bu kadar oldu
  • 08-03-2020, 12:50:12
    #12
  • 08-03-2020, 12:53:09
    #13
    etkenblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstteki eskiydi bilgisayardan attım. Alttakini şimdi denedim , formdan düşmüşüz.



    hepsinden daha iyi hocam
  • 08-03-2020, 13:00:19
    #14
    Çok fena değil gibi

  • 08-03-2020, 15:23:58
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    var input = $('#inputfield')[0]var ev = $.Event('keyup')ev.which = 32setInterval(function() {    if ($('.highlight')[0]) {        input.focus()        input.value = $('.highlight').text()        $(input).trigger(ev)    }}, 100)
  • 08-03-2020, 16:19:15
    #16
    var input = $('#inputfield')[0]var ev = $.Event('keyup')ev.which = 32setInterval(function() {    if ($('.highlight')[0]) {        input.focus()        input.value = $('.highlight').text()        $(input).trigger(ev)    }}, 100)
  • 08-03-2020, 22:29:07
    #17
    Düzce'liyim ondan böyle
  • 08-03-2020, 23:34:26
    #18
    Eski bilgisayarımda max. 103 kelime yazabilmiştim bu bilgisayarımda max. bu oluyor