• 05-03-2020, 22:19:25
    #2
    fragman izlemeyi çok severim ama izlemeyeceğim acayip spoiler yiyorum
  • 05-03-2020, 22:20:09
    #3
    Ya ben beğenmedim bilemiyorum konusu biraz saçma olmuş gibi geldi banada bakalım
  • 05-03-2020, 22:21:45
    #4
    Saçma olmuş bu sefer gerçekten.
  • 05-03-2020, 22:22:57
    #5
    Bu sezonun fragmanı beni çok etkilemedi ama bakalım dizi nasıl olacak
  • 05-03-2020, 22:26:27
    #6
    3.sezonla bitirmeleri gerekiyordu. Artık tat vermemeye başladı ilerlerse o müthiş etkisini yitirecektir.
  • 05-03-2020, 22:26:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yinede bomba gibi geliyor yeni sezon ilk çıktığı günden bu yana bilerek izlemedim biriktirip biriktirip 4 5 günde bitirmiştim tüm sezonu
  • 05-03-2020, 22:40:34
    #8
    Ne dersek diyelim izleyeceğiz biliyorum 😂
  • 05-03-2020, 22:45:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Biraz karmaşık olmuş ama yine de güzel, profesörün gözü olmadan içerde çok şey yaşanacak, oradan sağ çıkacak insan çok az olacak o kesin