• 05-03-2020, 15:47:27
    #1
    Merhabalar, bu Yusuf GUNEY kimdir acaba? Sürekli bayimarketi.com diye bir sitenin tanıtım SMS'ini gönderiyor. İptal seçeneği yok, nasıl iptal edebileceğim bilmiyorum. Ama artık sıktı yani. Forumdan mı bunun sahibi?

    Ne zaman üye oldum onu dahi hatırlamıyorum. Hatta sitesine üye miyim onu bile bilmiyorum.

    SMS üzerinde iptal edilebileceğine dair bir bilgi yok. B121 kodlu gelen mesajlar. SMS başlıkları Yusuf GUNEY.

    Nasıl iptal edebilirim bunu?
  • 05-03-2020, 15:48:47
    #2
    Şikayet etmekten başka çare yok gibi hocam banada geliyor zamanında bir sitesine üye olup Telefon numaramızı girdik sürekli mesaj atıyor
  • 05-03-2020, 15:50:45
    #3
    Bununla ilgili 100 tane konu açıldı. Forum yönetimi bu tarz durumlarda bir şey yapmıyormuş kullanıcıya. Bence kullanıcının uyarılması, tekrarı durumunda banlanması gerekir. Milletin r10 profilinden telefonlar bulup sms atıyorlar.

    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...-sikayeti.html
  • 05-03-2020, 15:51:09
    #4
    Çoluk çocuk bezdirdi artık milleti.

    İptal etmek için mesajda yer alan kodun sahibi firmayı bularak numaranızın veritabanında kara listeye alınmasını talep edebilirsiniz.
  • 05-03-2020, 15:51:33
    #5
    Silinmesini isteyen kişiler numaralarını iletsin kişiye bildireyim.
  • 05-03-2020, 15:55:28
    #6
    kendisiyle sürekli yüz yüzeyiz bu durumu dile getireceğim.
  • 05-03-2020, 16:01:17
    #7
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, bu Yusuf GUNEY kimdir acaba? Sürekli bayimarketi.com diye bir sitenin tanıtım SMS'ini gönderiyor. İptal seçeneği yok, nasıl iptal edebileceğim bilmiyorum. Ama artık sıktı yani. Forumdan mı bunun sahibi?

    Ne zaman üye oldum onu dahi hatırlamıyorum. Hatta sitesine üye miyim onu bile bilmiyorum.

    SMS üzerinde iptal edilebileceğine dair bir bilgi yok. B121 kodlu gelen mesajlar. SMS başlıkları Yusuf GUNEY.

    Nasıl iptal edebilirim bunu?
    Spam numaralara ekle bidaha mesaj almazsın zaten hocam
  • 05-03-2020, 16:02:40
    #8
    bu arkadaş sanırım
    https://www.r10.net/members/91232-yusufgny52.html
  • 05-03-2020, 16:13:14
    #9
    musakaragoz11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet etmekten başka çare yok gibi hocam banada geliyor zamanında bir sitesine üye olup Telefon numaramızı girdik sürekli mesaj atıyor
    Cezai işlem hakkında sanırım bilgisi yok. Umarım gerekli aksiyonları yerine getirir.

    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bununla ilgili 100 tane konu açıldı. Forum yönetimi bu tarz durumlarda bir şey yapmıyormuş kullanıcıya. Bence kullanıcının uyarılması, tekrarı durumunda banlanması gerekir. Milletin r10 profilinden telefonlar bulup sms atıyorlar.

    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...-sikayeti.html


    R10 yönetimi bence de müdahele etmeli.

    MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoluk çocuk bezdirdi artık milleti.

    İptal etmek için mesajda yer alan kodun sahibi firmayı bularak numaranızın veritabanında kara listeye alınmasını talep edebilirsiniz.
    Vallahi bir mesaj daha gelirse ben şikayet edeceğim.

    alicangunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silinmesini isteyen kişiler numaralarını iletsin kişiye bildireyim.
    Teşekkür ederim ilginiz için.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendisiyle sürekli yüz yüzeyiz bu durumu dile getireceğim.
    Çok sevinirim hocam. Sanırım kendileri sözleşmeye madde ekledim, gerisi beni ilgilendirmez kafasında. Ancak kullanıcın cayma hakkı olmalıdır. Büyük maddi cezai işlemleri mevcut. Umarım gerekenleri yapar.

    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spam numaralara ekle bidaha mesaj almazsın zaten hocam
    İlginç bir şekilde spam numaralara ekleyemiyorum. Daha önce denedim.

    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma girmiyor şahıs sanırım.