Yillardir OEM key kullaniyorum. Sadece 1 kere satin aldim. Daha sonrasinda format lazim oldukca Microsoft'tan W10 imaji cekip format attim.

Format sonrasi Destroy W10 Spying ve OO ShutUp adli programlar ile gereksiz servisleri ve loglamalari kapattim.

Hic performans ya da guvenlik sorunu yasamadim.

OEM key etik ya da degil tartisilir ancak ben bir W10 lisansina o kadar para vermek istemiyorum.

Burada kendi yazilimi gibi o lisanslari savunanlar sanki her programin lisanslarini aliyormus gibi davranmalari komik.