• 01-03-2020, 01:12:32
    #2
    Vay canına be..
  • 01-03-2020, 01:12:35
    #3
    Elin Suriyelisi bile araba almış vay be.
  • 01-03-2020, 01:13:17
    #4
    hahhaaa
  • 01-03-2020, 01:13:28
    #5
    Biz daha surunelim. Avrupaya gidemeyim. 😄
  • 01-03-2020, 01:14:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam suriyeden gelenlerin hepsi fakir mi ki neden elin suriyelisi araba almış diyorsun ben izmirde kaç tane gördüm iş kuran zengin suriyeli. Adamların orada ne malları mülkleri varmış.. Ama savaş yüzünden kimini yok paralarına vermişler kimi hiç olmuş
  • 01-03-2020, 01:14:29
    #7
    acil suriyeli
  • 01-03-2020, 01:23:03
    #8
    Hemde s serisi vay anasını, bizde karnımızı doyuralım diye afedersiniz kıçımızı yırtıyoruz.
  • 01-03-2020, 01:23:58
    #9
    o arabayla TR de avrupada gibi yaşarsin😄