Ses kayıtlarında abimize durumu izah etmeme rağmen, fabrikada tadilat var elektrikler yok, grafikerler o yüzden çalışmıyor ben müsait olunca akşam saatlerinde yapacağım dememe rağmen aldığımız tepki budur. Ve inanın herkes böyle, herkesin işi acele. Yahu biz neden reklam veriyoruz? Biz neden ürün üretiyoruz? Biz neden üretim tesisi kurduk? Para kazanmak için, acaba uzaktan bakınca ruh hastasına mı benziyorum da keyfim olmadığı için tasarım yapmayayım?







