Yurtiçi kargo ile çalışanlar sorum var - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yurtiçi kargo ile çalışanlar sorum var
10
●
312
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yurtiçi kargo ile çalışanlar sorum var
1
2
29-02-2020, 05:01:44
#10
ComPuter_DoctoR
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aylık 2500 civarı kargo çıkışı yapıyoruz. Dosya 6,25 TL + Kdv 1-3 desi 7 TL + kdv gönderiyoruz.
sektör nedir hocam sizin ?
29-02-2020, 08:44:57
#11
neto
ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sektör nedir hocam sizin ?
Kişiye özel tasarım ve parti ürünleri hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler