• 26-02-2020, 17:19:18
    #1

    Yeni korona virüs günlerce enfeksiyon belirtisi göstermeyebilir. Bu durumda enfekte olup olmadığını nasıl anlarsınız:
    Ateş ve/veya öksürük şikayeti ile hastaneye gittiğiniz zaman, akciğerler genellikle % 50 fibrozdur ve artık maalesef çok geçtir!
    TAYVANLI uzmanlar, her sabah yapabileceğimiz basit bir öz kontrol öneriyorlar:
    Derin bir nefes alın ve nefesinizi 10 saniyeden fazla tutun. Öksürme, rahatsızlık, tıkanıklık veya gerginlik vb. olmadan durabilirseniz, akciğerlerinizde fibroz olmadığını ve temelde enfeksiyon olmadığını gösterir.
    Şüphelendiğiniz veya kritik zamanlarda, her sabah temiz hava bulunan bir ortamda kendi kendine bunu kontrol edin!
    COVID-19 vakalarını tedavi eden Japon doktorlar tarafından MÜKEMMEL TAVSİYE:
    Herkes ağzının ve boğazının nemli olmasını sağlamalı, asla KURU olmamalıdır. En az 15 dakikada birkaç yudum su için. NEDEN? Virüs ağzınıza girse bile … içme suyu veya diğer sıvılar onları yemek borunuzdan ve mideye yönlendirir. Karın içinde mide asidiniz tüm virüsü öldürecektir. Eğer düzenli olarak yeterince su içmezseniz, virüs nefes borunuza ve oradan da AKCİĞERinizin içine girebilir. Bu çok tehlikelidir.
    Lütfen bu mesajı aileniz, arkadaşlarınız ve bu konudan yararlanabilecek herkes ile paylaşın! İnsanların dünyanın her yerinde korona virüsünden kurtulmasına yardım edin.
  • 26-02-2020, 17:21:05
    #2
    KiÅŸiliÄŸin DiriliÅŸ Vakti
    Evimize su arıtma cihazı taktıracağız sandım.
  • 26-02-2020, 17:22:04
    #3
    suaritmafirmalari.com güzel pazarlama.
  • 26-02-2020, 17:22:07
    #4
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evimize su arıtma cihazı taktıracağız sandım.
    yok be hocam , ama su için bol bol



    turbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suaritmafirmalari.com güzel pazarlama.
    evet çok güzel pazarlarım , siz anlamak istediğinizi kafanıza göre anlayabilirsiniz
  • 26-02-2020, 17:26:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Saçma sapan bir reklam. Virüs mideye gidince ölüyormuÅŸ. 💩 Yav yürü git. 😂
  • 26-02-2020, 17:28:12
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yav arkadaÅŸ bende ciddi biÅŸey sandım. Nemli tutun falan filan yazılmış. Peki burundan girerse mikrop 15 dk da bir abdest mi tazeleyelim., 🤣
  • 26-02-2020, 17:54:28
    #7
    Ölüm kapını çalmışsa kaçamazsın.