R10'da ilk defa böyle bir konu gördüm. Kupon paylaşmanın bile yasak olduğu yerde maç sonu ödeme diye satışını yapıyorsunuz.
Foruma yeni üye olan kişiler için forum kurallarını içeren bir test hazırlamanın zamanı geldi galiba. Geçemeyenin üyeliği kabul edilmesin
Foruma geleli 1 ay olmuş 3 kere ban yemişsiniz. Maç sonu ödemeli demişsiniz sadece whatsapp dan veriyorsunuz maçları a kişisine başka b kişisine başka maç verip tutturabilidiğinizden mi koparmaya çalışıyorsunuz bu ne saçmalıktır.