Foruma geleli 1 ay olmuş 3 kere ban yemişsiniz. Maç sonu ödemeli demişsiniz sadece whatsapp dan veriyorsunuz maçları a kişisine başka b kişisine başka maç verip tutturabilidiğinizden mi koparmaya çalışıyorsunuz bu ne saçmalıktır.