• 23-02-2020, 22:32:37
    #1
    Merhabalar,
    Siz olsaydınız
    1 sene uluslararası garantili 11 pro mu alırdınız?
    Yoksa 11 2sene TR garantili mi alırdınız?
  • 23-02-2020, 22:32:55
    #2
    1 sene 11 pro
  • 23-02-2020, 22:34:27
    #3
    2 sene tr garantili olanı alırdım. 2.senenin sonuna dogru garantıye gonderıp degısımını saglayıp en az zararla satardım.
  • 23-02-2020, 22:36:43
    #4
    Fiyatta hangisini uygun görüyorsan onu al iphone telefonlarının hepsi kalitelidir 2,3 yıl olması bir şey farkettirmez önemli olan kişinin kullanması darbeler vs yok ise bütçene göre alabilirsin benim telefonumu 2.5 yıllıktı aldığımda 1.5 yıldır da benim elimde hiç bir sorun veya rahatsızlık ile karşılaşmadım (sadece aldıktan 5 ay sonra sıfır batarya taktırdım o kadar) yani para sıkıntın yoksa ikisinden 11 pro almanı tavsiye ederim.
  • 23-02-2020, 22:43:22
    #5
    Tr garantili alirdim hocam.
  • 23-02-2020, 23:09:34
    #6
    tr yi tercih ederim.
  • 23-02-2020, 23:19:15
    #7
    Platin üye
    Tamamen kişisel düşüncem 1 yıl uluslararası garantidir. Fiyat performans ilişiği yeterli geliyor. TR'de ciddi bir arıza olduğunda onlarda yurtdışına gidiyor.