• 23-02-2020, 17:59:26
    #1
    Apartmanda 4. kattayim. Agir araclar gectiginde sallantiyi hissedebiliyorum. Yakinlarda kazi calismasi oldugunda da ayni sallantiyi hissetmistim.

    Bu durum normal mi?
  • 23-02-2020, 18:00:26
    #2
    Değil
  • 23-02-2020, 18:00:34
    #3
    kazı çalışması normal
  • 23-02-2020, 18:01:41
    #4
    Hocam zemine göre değişkenlik gösterir. Ama genelde tepede olmayan yerler ağır vasıtada sallanabiliyor. Sakarya'da tek katlı müstakil evimiz ağır vasıta geçince çok sallanıyordu. Ama Sakarya'nın zemini de sıkıntılı bu da bir gerçek.
  • 23-02-2020, 18:02:08
    #5
    Hocam aslında çok abartılacak bir durum değil yarattığı etki normal diye düşünüyorum çok yaşadığım bir durum çünkü
  • 23-02-2020, 18:06:50
    #6
    aynısı bizim evdede mevcut kamyon vs geçsin camda titriyo, zeminde
  • 23-02-2020, 18:08:57
    #7
    bişey olmaz hocam ben en alt kattayım bazen bize bile oluyor
  • 23-02-2020, 18:10:18
    #8
    Zemine bağlıda olabilir yapıya bağlıda olabilir genel olarak şahsi tavsiyem 2.000 yılı öncesinde yapıma başlanan yapılarda oturmamanız.
  • 23-02-2020, 18:18:21
    #9
    Çok eski bir yapı değilse korkmanıza gerek yok. Ağır vasıra dediğiniz muhtemelen güçlü iş makineleridir muhtemelen.